Wat doen wij ?

     

Wat doen we NIET?

We gaan geen audit doen van uw organisatie, noch uw visie en doelen bepalen. Het opstellen van een change traject, procedures en processen is iets dat jullie zelf kunnen (al dan niet met externe hulp). Zelfs het implementeren van verandering is iets dat u zelf veel beter kan.

 

Wat doen wij dan wel?

Als het over Sales gaat, kunnen we wél helpen een diagnose te maken en een plan van aanpak voor te stellen.

Bij ‘Change’ kunnen we wél helpen om uw doel helder en meetbaar te formuleren. Eens uw actieplan & bijhorende procedures klaar zijn om te worden geïmplementeerd kunnen wij U helpen op gebied van Houding & Gedrag (H&G), nodig om het plan te laten lukken en dit te beginnen met het TOP Management.

 

1/4 van onze tijd begeleiden we verkopers op de baan of in de showroom waardoor we perfect de theorie en praktijk samenbrengen.

1/3 van onze tijd geven we specifieke trainingen/ workshops in bedrijven of in one-to-one.

1/3 de van onze tijd begeleiden we organisaties om te gaan met veranderingen.

 

De rest spenderen we aan voorbereidingen (dikwijls buiten normale werkuren) en het voorstellen van onze trajecten.

De beloften die we hierin doen voeren we ook zelf uit, zodat we aan zeer correcte prijzen TOP-trainingen kunnen geven.